donderdag 1 mei 2014

Hoe het er nu voor staat

 Hoi Luitjes de meeste weten wel hoe ik er voor sta met mijn gezondheid.
Ik ben nu een blog begonnen want de telefoontjes en het elke keer uitleggen van hoe het met me gaat word me teveel. Wel met respect waardeer ik jullie belangstelling over mij.
Hierbij wil ik een ieder bedanken voor alle kaarten,telefoontjes,bloemen,en alle bezoek die ik van jullie gekregen heb, dit doet me goed!

Vrijdag 11 april voor de intake gesprek over de chemokuur kreeg ik te horen van de oncoloog dat ik uitzaaiingen had naar me lever dat viel dus vet tegen. Door die uitslag moest ik door een pet scan, maar eerst beginnen met de chemo.

Maandag 14 april eerste chemokuur begint in het ziekenhuis met een infuus waar ik zo'n 4uur aanleg en dan naar huis.
en dan s 'avonds na het eten pillen de rest van de week ook pillen s' ochtends en s 'avonds, en de tweede week ook alleen pillen de derde (vrije) week geen chemo. Dat is de eerste sessie, dat een half jaar lang.
Een week voor de chemo kreeg ik veel pijn in me rug had er geen goed gevoel over want ondanks de morfine pillen had ik nog veel pijn.
Heb in mijn vrije week op maandag 28 april de pet scan gehad, dag erna kregen we de uitslag nou met recht een PET scan we kregen te horen dat ik niet meer te genezen ben dat er uitzaaiingen zijn naar me lever, bloed en in me botten, vandaar de pijn in me rug.
Ik blijf aan de chemo om verdere uitzaaiingen af te remmen of misschien wel te stoppen.
Naast de chemo krijg ik ook bestraling voor de uitzaaiing op mijn botten hier voor heb ik op 2 Mei een intake gesprek en hoop daar aankomende week mee te beginnen.
Dus kortom KUT allemaal. Maar ik ga ervoor.

12 opmerkingen:

  1. Ik ben er stil van... heel veel sterkte met alles! Ik denk elke dag wel even aan jullie.

    Groetjes Miriam (vriendin van liz)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GVD ijsbeer dit is ook weer kut schrik ervan ik hoop wel dat je er ondanks alles wel positief door ken blijven sterkte

    Gr. Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf positief Chris we laten ons niet zomaar uit het veld slaan!

      Verwijderen
  3. he Ronald,
    wat kut allemaal, ik wens je onwijs veel sterkte en kracht toe , ook voor je 2 meiden en je jochie
    gr marita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ronald hier zijn geen woorden voor maar wat bewonder ik jou positiviteit. Hier kom je een heel eind mee. Heel veel sterkte voor jou maar ook voor Ineke, Lizzy en Niels.
    Groetjes Fred en Tinka Duineveld

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ronald houd de moed erin en weet dat veel mensen aan je denken heel veel sterkte voor jou en Ineke Lizzy en Niels

    De Baaijtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ronald en Ineke wat een slecht nieuws en toch ook zoveel moed.om met zoveel positiviteit ervoor te gaan. Sjapoo ga ervoor allemaal en haal het beste eruit. Succes en heel veel kracht voor wat komen gaat. Herco en ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Ronald en je gezin, wat een rot bericht. Wij wensen jullie heel veel sterkte ! Een dikke knuffel Han en Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ronald, wat een vreselijk nieuws allemaal. wij wensen jullie heel veel sterkte kracht toe.
    groetjes Stefan, Anneke Michelle en Kristine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ronald, wat een afschuwelijk nieuws, maar wat heb jij een sterke instelling,
    wij wensen jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe.
    liefs Ron en Monique Jonngejans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joy Ronald dat is zeker KUT nieuws, Doet ons ieder geval goed dat je je koppie niet laat hangen doe dit ook alsjeblieft niet.Wij wensen jou en je gezin en fam. dan ook veel kracht toe. We denken aan je, zelfs in derp kan je nagaan!!!
    Groeten Diana en Gerrit Arendse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ronald ik heb er geen woorden voor toen we hoorden dat die onderzoeken niet goed zijn uitgepakt.Ik zet op FB meestal altijd malligheid maar moet nu wel naar de juiste woorden zoeken.We hopen voor jou,Ineke en je kinderen dat je nog een tijd onder ons mag blijven want we hebben het niet voor 't zeggen.Veel kracht en moed de komende tijd.God bless you! Groetjes van Leen en de andere Paapies.

    BeantwoordenVerwijderen